تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت خانه سینما به مناسبت شهادت مرزبانان ایرانی

تسلیت خانه سینما به مناسبت شهادت مرزبانان ایرانی

فرهنگ > سینما - خانه سینما با انتشار پیامی به مناسبت شهادت مرزبانان ایرانی با خانواده این شهیدان ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی شهادت جمعی از جوانان مرزبان کشورمان، خانه سینما پیامی برای ابراز همدری با خانواده این شهیدان منتشر کرد.

در پیام خانه سینما آمده است: «بار دیگر ایران عزیز شاهد شهادت مظلومانه فرزندان غیور و سلحشور خود شد. چهارده جوان غیرتمند ایرانی آماج حمله‌ای ناجوانمردانه از سوی عده‌ای مزدور قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

جوانانی از جنس ایمان و شجاعت، از جای جای این سرزمین پرافتخار، در کنار هم و برای حراست و نگهبانی از مرزهای ایران عزیز با بذل جانشان، یکپارچگی و تمامیت ارضی این سرزمین مقدس را فریاد کردند.

خانه سینما، ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده محترم شهدا به داشتن جوانانی پاک نهاد و غیور که با تقدیم خونشان، امنیت و سرافرازی برای هم میهنانشان به ارمغان آورده اند، افتخار نموده و برای همه سربازان و مرزبانان عزیز این سرزمین آرزوی سلامتی و پیروزی بر اهریمنان کوردل دارد.»

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت خانه سینما به مناسبت شهادت مرزبانان ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..