تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مشكلات توليدكنندگان

در اين جلسه مشكلات جمعی از شركت ها و صاحبان صنايع در بخش‌های مختلف ماليات، بيمه و بانک با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط مطرح و با بحث و بررسی و دستور استاندار، موافقت هایی در جهت رفع موانع توليدكنندگان مصوب شد.

در ابتدا شركت كروز كه به تازگی در پی آتش سوزی بخش انبار شركت، متحمل خساراتی شده است، مشكلات خود را در جهت پرداخت ماليات ارزش افزوده و اعمال تسهيلات برای رفع خسارات به وجود آمده مطرح كرد.

براساس اعلام نماينده شركت ؛ حدود 280 ميليارد تومان خسارت شركت برآورد شده است.

در ادامه استاندار تهران با بيان اينكه تامين خسارت شركت كروز به تنهايی در بخش استانی قابل احيا نيست گفت: به دليل حجم خسارت وارد شده نامه ای به وزارتخانه ارسال شده است تا در بخش ملی با اولويت تعيين تكليف شود.

هاشمی با تاكيد بر اهميت رفع سريع مشكل شركت كروز عنوان كرد:‌ به دليل رابطه خودروسازها با اين شركت لازم است هرچه سريعتر مشكل شركت كروز مرتفع شود و نياز است گزارشی دقيق و كارشناسی از اتفاق رخ داده از سوی شركت برای صندوق توسعه ملی تهيه شود.

كشاورز، نماينده مديرعامل شركت با بيان اينكه همكاری خوبی از سوی دستگاه ها پس از بروز خسارت به شركت تاكنون انجام شده است، تصريح كرد:‌ از استانداری تهران تشكر می‌كنيم كه از همان دقايق ابتدايی وقوع حادثه پيگير موضوع بوده و بيشترين پاسخ را از اين دستگاه دريافت كرده ايم.

در ادامه جلسه، مديران شركت های بهداد صنعت آسيا، صنايع راهسازی و معدن ايران، شركت شيميايی دامت، شركت های پارس لوجيک، صفا در كيش و صنعت نان مجيد مشكلات خود را در بخش های بانک، بيمه و ماليات مطرح كرده و با دستور استاندار تصميماتی در جهت تمديد تقسيط اقساط و معوقات بانكی و موضوعات ماليات مصوب شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مشكلات توليدكنندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..