تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(تصاویر)راه رفتن دختر بنگلادشی بدون پای سوم

ساعت24- دختر بنگلادشی که به دلیل نقص ژنتیکی با پای سوم به دنیا آمده بود و به دلیل این پای اضافه نمی توانست بصورت عادی راه برود با یک جراحی پای اضافی را از دست داد و توانست مانند کودکان همسن خود راه برود.

به گزارش ساعت 24 دختر سه ساله بنگلادشی که به دلیل رشد یک جنین در بدنش بصورت ناقص یک پای سوم مانع راه رفتن عادی وی می شد با جراحی در استرالیا پای سومش قطع شد.وی اکنون در سلامت کامل به بگلادش بازگشته و مانند دیگر همسان و سال های خود راه می رود.

به گزارش شبکه آر تی جراحان استرالیایی برای اینکه چگونه این پای اضافی را بردارند و سپس لگن چویتی خاتون را بازسازی کنند ماه‌ها برای مطالعه و تحقیق وقت صرف کردند.یک موسسه خیریه کودکان این دختربچه را از روستایی در بنگلادش به استرالیا منتقل کرده بود.جراحان استرالیایی با جراحان بنگلادشی که قبلا این دختر بچه را عمل کرده بودند مفصلا در ارتباط و گفتگو بودند تا دقیقا این جراحی را طراحی کنند.

جراحان بنگلادشی بخشی از پای سوم را جدا کرده بودند اما لگن چویتی‌خاتون نیاز به جراحی بیشتر و سپس جراحی ترمیمی داشت.به دلیل اینکه این بخش زائد، بخشی از بدن یک قل دیگر بود، چویتی‌خاتون دارای دو مقعد و دو واژن بود و همزمان با رشد چویتی خاتون این اندام‌های اضافی به شکلی ناهنجار در حال رشد بود.جراحان پس از یک دوره طولانی مطالعه و برنامه ریزی، جراحی را نوامبر سال گذشته انجام دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(تصاویر)راه رفتن دختر بنگلادشی بدون پای سوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..