تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویکی‌پدیا در ترکیه فیلتر شد

فرهنگ > رسانه - ایسنا نوشت: دیده‌بانان فضای مجازی می‌گویند، ترکیه دسترسی به سایت داتشنامه ویکی‌پدیا را در این کشور مسدود کرده است.

ترکیه در واقع دسترسی به سایتی را مسدود کرده است که خود را پروژه‌ شفاف دیجیتالی و مستقل معرفی می‌کند.

بنا به گفته کاربران این سایت در ترکیه دسترسی به تمامی زبان‌های این دانشنامه اینترنتی از صبح امروز (شنبه) مسدود شده است.

دیده‌بان اینترنت جهان در این باره نوشته است: محرومیت از دسترسی افراد به سایت‌های متعدد از طریق فیلترینگ در این کشور همواره رایج بوده است.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که یک کاربر اینترنتی در صفحه مربوط به معرفی رجب طیب اردوغان در سایت ویکی‌پدیا، از وی به عنوان دیکتاتور نام برد. گرچه این نوشته پس از مدتی اصلاح شد و صفحه اردوغان برای انجام هرگونه اصلاحی به مدت یک هفته مسدود شد.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویکی‌پدیا در ترکیه فیلتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..