تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام کلمه ویکی پدیا را در ترکیه مسدود کرد؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ویکی‌پدیا دانش‌نامه‌ای است همگانی و آزاد؛ بدین معنی که همه می‌توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند.

دانشنامه ویکی‌پدیا هم‌زمان به بسیاری از زبان‌ها نوشته می‌شود و همکاران آن افرادی از سراسر جهان‌اند و هرکسی می‌تواند به رشد آن کمک کند.

به تازگی خبری  در فضای مجازی  مبنی بر اینکه کشور ترکیه دسترسی کاربران خود را به این سایت  مسدود کرده است منتشر شده است.

بر اساس اخبار منتشره از روزنامه "ایندیپندنت" عنوان شده که کشور ترکیه دسترسی کاربرانش را به تمای زبان ها به این دانشنامه مسدود کرده و این در حالی است که ویکی پدیا خود را یک به عنوان "پروژه‌ شفاف دیجیتالی و مستقل" می شناسد.

گفته شده این اتفاق از زمانی رخ داد که در قسمت معرفی رجب اردوغان از وی به عنوان دیکتاتور یاد شده است و پس از اصلاح این واژه نیز مسدود بودن ویکی پدیا ادامه داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام کلمه ویکی پدیا را در ترکیه مسدود کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..