تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین بحران سیاسی بین دولت آمریکا و کنگره

به گزارش افکارنیوز،

 در جدیدترین بحران سیاسی بین دولت آمریکا و کنگره این کشور، کنگره نتوانست بودجه جدید را به علت اختلاف بین جمهوریخواهان و نیز مخالفت دموکرات ها با سیاست های ترامپ تصویب کند. 

خبرنگار شبکه العربیه در واشنگتن گفت: کنگره با تمدید یک هفته ای بودجه قبلی دولت آمریکا از بسته شدن دفاتر دولتی در این کشور جلوگیری کرد. روشن است جمهوریخواهان و دموکرات ها نمی خواهند با ایجاد بحران باعث بسته شدن دفاتر وزارتخانه های دولتی در آمریکا شوند اما تصویب نشدن بودجه، اختلافات گسترده درباره قانون اصلاح نظام بهداشتی را به ویژه در حزب جمهوریخواه این کشور آشکار می کند. دونالد ترامپ می خواهد قانون قبلی را که به قانون «اوباما کر» معروف بود، لغو کند اما نخستین تلاش او شکست خورد.  شماری از نمایندگان راستگرای کنگره به اصلاحات مورد نظر ترامپ در این قانون اعتراض کردند. این نمایندگان اصرار دارند که لایحه پیشنهادی ترامپ، خواسته های آنها را برآورده نمی کند. مذاکره کنندگان کنگره و سران جمهوریخواهان، این لایحه را اصلاح کردند که باعث جلب رضایت راستگرایان شد، اما این بار صدای اعتراض جمهوریخواهان میانه رو بلند شد.  در ادامه این گزارش آمده است: رئیس جمهور آمریکا تلاش می کند اعضای جمهوریخواه کنگره را به پذیرفتن طرح های مورد نظر خود راضی کند، اما در موارد مختلف ناکام ماند. ترامپ می خواست به آمریکایی ها بگوید در صد روز اول ریاست جمهوری اش، موفقیت های بزرگی به دست آورده است اما به نظر نمی رسد جمهوریخواهان در این باره به او کمک کنند. دموکرات ها هم می خواهند تلاش های ترامپ را به دلایل سیاسی و ایدئولوژیک به شکست بکشانند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین بحران سیاسی بین دولت آمریکا و کنگره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..