تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | شکل تازه‌ای از هنر در خیابان‌های مسکو

تصاویر | شکل تازه‌ای از هنر در خیابان‌های مسکو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ون یا کامیونت کثیف و خاک‌آلود در خیابان‌های مسکو برای نیکیتا گولوبف همانند بوم نقاشی است.

او با دست خالی و تنها با استفاده از یک دستکش پشت یک ماشین خاک آلود را به یک تابلوی نقاشی از چند کبوتر تبدیل می‌کند. مشخص است هیچ کدام از آثاری که او پشت تابلو‌ها خلق می‌کند ماندگار نیستند و با شسته شدن ماشین از میان خواهند رفت.

گولوبف می‌گوید: «با نخستین باران همه نقاشی‌های محو می‌شوند. همه چیز پاک می‌شود و هیچ چیزی از آن‌ها باقی نخواهد ماند.»

البته آثار هنری او در نهایت تبدیل به عکس‌ و در حساب کاربری گولوبف در اینستاگرام ماندگار می‌شوند.

به نظر او ناپایدار بودن آثارش سبب محبوبیت آن‌ها میان کاربران اینستاگرام شده است. او با اشاره به این ویژگی نقاشی‌هایش می‌گوید: «این هنر فقط برای تفریح و لذت بردن است.»

منبع: آسوشیتدپرس/ ۲۸ آوریل

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | شکل تازه‌ای از هنر در خیابان‌های مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..