تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلق ماندن خودروی سواری در حاشیه بزرگراه آزادگان

معلق ماندن خودروی سواری در حاشیه بزرگراه آزادگانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر نیمه معلق ماندن یک دستگاه خودرو سواری در حاشیه بزرگراه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 12 به همراه گروه امداد و نجات 5 را ساعت 8:35 صبح امروز به آزادراه تهران-ساوه، ورودی بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

حسن سیفی معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به حالت معلق در شانه خاکی رمپ بزرگراه قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه هر لحظه احتمال واژگون شدن این خودرو وجود داشت، افزود: خوشبختانه سرنشینان این خودرو قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی به سلامت از اتاقک خودرو خارج شده بودند.

این معاون منطقه ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق خودرو و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص مشغول مهار خودرو سواری شدند.

سیفی در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از فیکس کردن خودرو سواری، با کمک جرثقیل این وسیله نقلیه را از حالت معلق خارج کرده و به سطح بزرگراه انتقال دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلق ماندن خودروی سواری در حاشیه بزرگراه آزادگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..