تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باقی‌مانده مطالبات خانواده معظم شهدا پرداخت شد

باقی‌مانده مطالبات خانواده معظم شهدا پرداخت شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت یازدهم پرداخت مطالبات معوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده است، اظهار داشت: در مرحله اول معوقه خانواده معظم شهدا و ایثارگران که از سال‌های 1376 تا 1390 باقی مانده بود در سال 1393 و در مرحله دوم مطالبات پاداش پایان خدمت خانواده معظم شهدا مربوط به سال 1391، در سال 1395 پرداخت شد و اکنون نیز پیرو اعلام هفته گذشته نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معوقات مربوط به پاداش پایان خدمت خانواده‌های معظم شهدا سال‌های 1392 و 1393 واریز و قابل برداشت است، ضمن اینکه پاداش پایان خدمت خانواده معظم شهدا سال 1394 در زمان مقرر پرداخت شده است.

وی افزود: چنانچه در راستای اجرای برخی از قوانین جدید که از سال 1391 به بعد در حوزه ایثارگران ابلاغ شده مطالبه ای ایجاد شده باشد، به استناد قانون بودجه در حال پیگیری هستیم که امیدواریم به محض تحقق، اقدام لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باقی‌مانده مطالبات خانواده معظم شهدا پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..