تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار آتش سوزی در آشپزخانه رستورانی در بزرگراه اشرفی اصفهانی

مهار آتش سوزی در آشپزخانه رستورانی در بزرگراه اشرفی اصفهانیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک رستوران شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه 55 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:40 روز گذشته خود را به بزرگراه اشرفی اصفهانی، ابتدای باغ فیض رساندند.

مهدی آقایی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده در خصوص این حادثه گفت: آشپزخانه 50 متر مربعی که در قسمت زیرزمین یک رستوران 2 طبقه قرار داشت دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش از قسمت هواکش آشپزخانه در حال سرایت به پشت بام بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز رستوران، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به قسمت های دیگر رستوران جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار آتش سوزی در آشپزخانه رستورانی در بزرگراه اشرفی اصفهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..