تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوشیاری همسایه، نامزدهای سارق را ناکام گذاشت

هوشیاری همسایه، نامزدهای سارق را ناکام گذاشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعت 23:00 مورخه 1396/02/02 یکی از اهالی مجتمع شهید بهشتی از مجتمع مسکونی محل سکونتش مشاهده می کند که جوانی با لباس قرمز رنگ، پس از زاغ زنی و اطمینان از عدم حضور ساکنان یک خانه ویلایی قصد ورود به آن را دارد که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام شد . 

با حضور مأموران کلانتری 122 دربند، مأموران ضمن شناسایی خودرو پژو پرشیا متعلق به سارقان، موفق به دستگیری خانمی جوانی در داخل خودرو شدند که در حال زاغ زنی محل بود . 

با دستگیری فائزه . ح ( 32 ساله ) ، مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شده اما سارقان با اطلاع از دستگیری همدست خود و ضمن رها کردن خودرو پژو پرشیا و بدون موفقیت در سرقت از منزل، از دیوار پشتی اقدام به فرار می کنند . 

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

تحقیقات پلیسی 

"فائزه . ح" پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، صراحتا به ده‌ها فقره سرقت منزل با همدستی نامزدش به نام افشار اعتراف کرد و عنوان داشت که خودرو توقیف شده نیز متعلق به همسرش است.

در شرایطی که افشار از مخفقیگاهش در خیابان پیروزی متواری شده بود ، تحقیقات از متهمه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ همزمان کارآگاهان به ترددهای مکرر خواهر متهمه جهت ملاقات با خواهرش مشکوک شده، با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که بر خلاف اظهارات خواهر متهمه مبنی بر بی اطلاع بودن از نامزد خواهرش، وی از مخفیگاه و محل های تردد افشار اطلاع دارد. 

با بهره گیری از اقدامات پلیسی و مراقبت های نامحسوس پلیسی، سرانجام "افشار . ح" (35 ساله) در خیابان خرمشهر شناسایی، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح این متهم به ده‌ها فقره سرقت منزل در شمال تهران ، اقدامات جهت شناسایی مالباختگان و محل های سرقت در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته و متهمان با صدور قرار قانونی، جهت تکمیل تحقیقات در اختیار هستند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوشیاری همسایه، نامزدهای سارق را ناکام گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..