تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسول دستی «نینتندو 2DS XL» معرفی شد

کد خبر: ۵۲۱۸۸۹

۴۱۴  بازدید

این شرکت ژاپنی به تازگی کنسول بازی دستی جدید خود با نام نینتندو 2DS XL را معرفی کرده است.

وب سایت دیجی رو: با وجود قابلیت تبدیل شدن نینتندو سوییچ به یک کنسول بازی قابل حمل، این سوال مطرح شده بود که آیا این کنسول پایانی بر کنسول‌های قابل حمل نینتندو مانند 3DS خواهد بود یا نه؟ البته نینتندو اعلام کرده که انتظار دارد این دو کنسول شانه به شانه هم پیشرفت کرده و به تکامل برسند.

کنسول دستی «نینتندو 2DS XL» معرفی شد 
این شرکت ژاپنی به تازگی کنسول بازی دستی جدید خود با نام نینتندو 2DS XL را معرفی کرده است. این کنسول را نمی‌توان به چشم یک به روزرسانی ساده برای 3DS نگاه کرد و نینتندو با این اقدام خود نشان داده که به این زودی‌ها برنامه‌ای برای جایگزینی کنسول‌های دستی به وسیله سوییچ ندارد.کنسول دستی «نینتندو 2DS XL» معرفی شد

بنا به گزارش Reggie Fils-Aime، رئیس شعبه آمریکای نینتندو در این باره گفته: "این سخت‌افزار جدید که به خط تولید کنسول‌های قابل حمل نینتندو اضافه شده، نشان دهنده تعهد ما به بازار کنسول‌های دستی است.” از لحاظ مشخصات و ویژگی‌ها، 2DS XL قادر به اجرا کردن بازی‌های 3DS و DS خواهد بود، البته با این تفاوت که این بار خبری از حالت سه بعدی نیست و بازی‌ها تنها در نمای دو بعدی قابل اجرا خواهند بود.

بنابراین اگر قابلیت سه بعدی 3DS برایتان چندان کاربردی ندارد، 2DS XL می‌تواند جایگزین خوبی برای این کنسول دستی باشد. انتظار می‌رود نینتندو 2DS XL در روز 28 ژوئیه (6 مرداد) با قیمت بسیار مناسب 150 دلاری راهی بازار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسول دستی «نینتندو 2DS XL» معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..