تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات از خودکشی با روش جفت پا در صورت+فیلم

نجات از خودکشی با روش جفت پا در صورتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای هرکسی ممکن است در زندگی مشکلاتی پیش بیاید و برای چند لحظه احساس کند که دیگر توان تحمل این وضع برایش ممکن نیست، اما نباید در آن لحظه تصمیم اشتباهی بگیرد که دیگر قابل جبران نباشد، بعضی انسانها در این مواقع با همه سختی ها به خدا توکّل می کنند و نیروی  خود را برای یک شروع مجدد در زندگی جمع می کنند اما متاسفانه عده ای دیگر هستند که سستی در ایمان به خدا ممکن است در آن لحظه برایشان فاجعه ای جبران ناپذیر رقم بزند، زیرا کسی که به حکت پروردگار مهربان ایمان قوی داشته باشد، هیچگاه چنین تصمیم نابخردانه ای نخواهد گرفت. به یاد داشته باشید که هیچ مشکلی در دنیا آن قدر ارزش ندارد که انسان در برابر آن، جانش این هدیه با ارزش از جانب خداوند را فنا کند.

در این ویدئو کارمند سازمان حوادث غیر مترقبه را مشاهده می کنید که برای نجات دختری که آماده پریدن از ارتفاع است ، بسیار زیرکانه از طبقه بالا جان او را نجات داد.این حادثه کشور کُره اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات از خودکشی با روش جفت پا در صورت+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..