تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسرت تحلیلگر سیاسی عرب به اجرای مناظره در ایران +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ۳ خرداد ۱۳۹۲، کمیسون تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری ایران روش برگزاری مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری را اعلام کرد. به همراه آن، برنامه‌های نامزدها برای حضور در رسانهٔ ملی ایران را نیز اعلام نمود.

 امسال نیز در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  هر شش نامزد این انتخابات طی یک برنامه زنده تلویزیونی  با هم به مناظره نشستند  و از اهداف خود در زمینه ریاست جمهوری  گفتتند.

 گرچه این مناظره با اختلاف نظر هایی همراه بود  اما بازتاب گسترده ای در میان رسانه ها و سیاسیون خارجی داشت.

در همین راستا "رندا اسلیم"تحلیلگر لبنانی-آمریکایی موسسه سیاست خارجی دانشکده جان هاپکینز نسبت به مناظره روز گذشته  نامزدهای ریاست جمهوری کشور مان واکنش نشان داد و مطلبی در همین زمینه در صفحه توئیترش منتشر کرد.

وی نوشت:

"با وجود مخالفت با اقدامات منطقه‌ای ایران، واقعا امیدوارم کاش ماهم در کشورهای عربی چنین مناظراتی داشتیم."

 

گفتنی است؛اولین مناظره تلویزیونی 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ساعت شانزده و سی دقیقه عصر روز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسرت تحلیلگر سیاسی عرب به اجرای مناظره در ایران +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..