تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار فرمانده مرزبانی ناجا به تروریست‌ها/ اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا درحاشیه مراسم تشییع و وداع با 6 تن از شهدای هنگ مرزی میرجاوه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: شهادت مرزبانان پیام دارد و پیام آن گوشه‌ای از صحنه‌های کربلا و پرچم سرخ حسینی است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در سرتاسر جهان به واسطه آرمان عمیق انقلاب اسلامی می‌درخشد؛ آرمانی که مبتنی بر انسانیت و حکم الهی است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: مزدوران به واسطه فریب کشورهای مستکبر و کشورهایی که تفکر تکفیری دارند، گمراه می‌شوند و قطعاً تکفیری‌ها ضد فرمان الهی عمل می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وضعیت مزدوران و تروریست‌ها در کشورهای همسایه ایران، گفت: اگر مزدوران و تروریست‌ها در بعضی از مناطق و نیز کشورهایی مانند سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان برای خود جولانگاه درست کرده‌اند دیگر فرصتشان تمام شده است.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: قطعاً انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون آنها پایمال شود چرا که خون شهدا وحدت بخش همه اقشار و آحاد کشور است.

سردار رضایی با بیان اینکه پیام شهدا به همرزمان خود انسجام و آمادگی عملیاتی روز افزون است، گفت: من در چشمان و رفتار همرزمانم در سراسر مرزهای ایران اسلامی می‌بینم که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و در دشوارترین مأموریت‌ها بدون هیچ گونه خستگی در حراست و دفاع از مرزهای کشور ایستاده‌اند این بدان معناست که کارشان باقیات صالحات است.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با وحدت قلبی توانسته‌اند این استان را یکی از استان‌های مطرح در کشور و به عنوان پشتوانه انقلاب معرفی کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XS4FGT اخبار مرتبط بهبود حال مجروحان حادثه تروریستی/ احتمال افزایش تعداد شهدا96/02/09 - 10:23جانشین فرمانده ناجا وارد زاهدان شد/ بررسی موضوع شهادت 9 مرزبان در دستور کار96/02/09 - 08:30درخواست ناجا از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حادثه میرجاوه/ ادای احترام ناجا به شهدای مرزبانی96/02/07 - 13:53اسامی مرزبانان شهید ناجا/ وخامت حال یکی از مجروحان حادثه تروریستی/ حضور فرمانده مرزبانی ناجا96/02/07 - 12:20پاکستان باید پاسخگوی شهادت مرزبانان منطقه میرجاوه باشد96/02/06 - 22:54 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار فرمانده مرزبانی ناجا به تروریست‌ها/ اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..