تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالحی: نمایشگاه کتاب تهران می‌تواند آکادمی سیار برای نشر ایران باشد/ سرانجام نرم‌افزار اطلاع‌رسانی از انحصار «خانه کتاب» خارج شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار شد.

*صالحی: نمایشگاه کتاب تهران می‌تواند آکادمی سیار برای نشر ایران باشد

بر اساس این گزارش، سید عباس صالحی در این نشست خبری و پیش از پاسخ به سوالات خبرنگاران در تشریح برنامه‌ها اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تهران یک پروژه بزرگ ملی و فرهنگی است که همیشه در ادوار مختلف مورد توجه بوده است.

وی به رویکردهای این دوره اشاره کرد و متذکر شد؛ تفویض این پروژه از لحاظ تصدی‌گری به بخش خصوصی؛ رویکرد دوم تقویت وجه بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران و رویکرد سوم تقویت وجه نمایشگاهی نمایشگاه کتاب تهران بود. رویکرد چهارم اینکه نمایشگاه کتاب تهران گرچه در نامش عنوان تهران را دارد اما نمایشگاه ملی ایران است.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران می‌تواند آکادمی سیار برای نشر ایران باشد، این اتفاق در حال اجرایی شدن است. در رویکرد پنجم وجه ملی نمایشگاه را مورد تقویت قرار می‌دهیم و رویکرد ششم توسعه و اصلاح نظام حمایتی ارشاد از نمایشگاه کتاب تهران است. رویکرد آخر هم به گونه‌ای است که فضای نمایشگاه از لحاظ مکانی رنگ و بوی نمایشگاهی داشته باشد.

*شهرام‌نیا: تخصیص 16ونیم میلیارد یارانه در نمایشگاه کتاب سی‌اُم

امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام رئیس نمایشگاه در این نشست گفت: حدود 2260 غرفه و 1687 ناشر در نمایشگاه حضور دارند. ایتالیا میهمان ویژه و استانبول ترکیه شهر میهمان نمایشگاه کتاب تهران است. ایتالیا با گروه 40نفره در نمایشگاه حاضر می‌شود که 32 نفر از نویسندگان و نمایندگان تشکل‌های نشر در آن حضور دارند.

وی افزود: حدود 16 و نیم میلیارد یارانه در این دوره تخصیص یافته است. روسای 15 نمایشگاه خارجی در کنار روسای اتحادیه ناشران خارجی در نمایشگاه حضور خواهند داشت. سالن افق‌های نو امسال به نمایشگاه اضافه می‌شود. این فضا با نگاه به آینده نشر و اینکه پس از 30 سال فضای نشر چه خواهد شد، فضایی تخصیص یافته است.

قائم مقام رئیس نمایشگاه کتاب تهران گفت:  بنا بر توافق حاصل شده شهریور ماه ایران میهمان ویژه پکن خواهد بود و تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین امضا شده و باقی در نمایشگاه امضا خواهد شد.

*سرانجام نرم‌افزار اطلاع‌رسانی از انحصار «خانه کتاب» خارج شد

اسماعیلی‌راد در این نشست گفت:  هشت هزار متر فضای سالن‌های موقت افزایش داشته که شش‌هزار متر به بخش دانشگاهی و رسانه‌های دیجیتال تخصیص سافته است.

وی کیفیت سازه‌های نمایشگاه و غرفه‌بندی را بهتر از سال‌های گذشته دانست.

اسماعیلی‌راد در این نشست گفت: نرم‌افزار اطلاع‌رسانی از اطلاعات خانه کتاب آماده شده و در اطلاع‌رسانی‌ها از آن استفاده می‌شودف همچنین غرفه‌های اطلاع‌رسانی به بیش از ۳۰غرفه افزایش یافته است.

این خبر در حال بروز رسانی است/

http://fna.ir/MCQZDS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالحی: نمایشگاه کتاب تهران می‌تواند آکادمی سیار برای نشر ایران باشد/ سرانجام نرم‌افزار اطلاع‌رسانی از انحصار «خانه کتاب» خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..