تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولتیماتوم وزارت ورزش به شجاعی برای اصلاح اساسنامه/ اقتدار به وزارت بازمی‌گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در 4 سال اخیر به گونه ای کار کرد که بی شک یکی از پرحاشیه ترین روسای فدراسیون ها در این دوران بود، به طوری که اتفاقات اخیر و جعل امضا برای نشستن بر مسند قدرت توسط دو نماینده این فدراسیون، بیش از گذشته صحت انتخابات این فدراسیون را زیر سوال برد.

محمدعلی شجاعی 3 سال پیش در انتخابات کمیته ملی المپیک برای پست خزانه داری ثبت نام کرد و طبق نامه سازمان بازرسی مبنی بر ممنوعیت حضور دو شغله ها قرار شد، وی بعد از انتخابات از سمت خود در ریاست فدراسیون استعفا دهد، اما این حرفش هیچ وقت عملی نشد به طوری که بعد از 2 سال تصمیم گرفت از خزانه داری کنار برود و در نهایت نیز آبان ماه 94 از خزانه داری استعفا کرد و همین اتفاقات باعث شد تا انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان که توسط نصرالله سجادی برنامه ریزی شده بود بهم بخورد.

 

*اولتیماتوم وزارت به شجاعی برای اصلاح اساسنامه

در همان زمان تعدادی از روسای هیات ها با ارسال نامه ای به وزارت ورزش خواهان اصلاح اساسنامه این فدراسیون و برگزاری انتخابات شدند. به دنبال این اتفاق، اصلاح اساسنامه تیراندازی با کمان که اشکالات زیادی داشت و به تصویب هیات وزیران نیر نرسیده بود در دستور کار قرار گرفت، اما بعد از مدتی خبری از اصلاحات نبود تا اینکه بعد از رسوایی های اخیر رئیس مبنی بر به قدرت نشستن سوال برانگیزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با دادن اولتیماتوم خواستار اصلاحات در اسرع وقت شد.

 

*شجاعی در اساسنامه جدید بازهم همه کاره شد!

شجاعی این بار به حرف‌های وزیر جدید توجه کرد اما اساسنامه ای را مجددا نوشت که نه دستورالعمل های داخلی در آن رعایت شده و نه طبق قوانین فدراسیون بین المللی است. این اساسنامه به وزارت ورزش ارسال شده، اما قرار است کارشناسان با بررسی آن ایرادات را برطرف کنند. در اساسنامه قبلی این فدراسیون ریاست مجمع برعهده رئیس فدراسیون است و وزارت ورزش نقشی در انتخابات ندارد، همین امر مشکلاتی را برای وزارت ورزش در خصوص برگزارس انتخابات به وجود آورده است.

 

*خرداد؛ پایان دوره 4 ساله رئیس پر حاشیه

دوران 4 ساله ریاست شجاعی یک بار تمام شده، اما که به نظر می رسد دل کندن از صندلی ریاست برایش سخت است و با چنگ و دندان سعی بر حفظ آن دارد، تاکید کرده با توجه به برگزاری انتخابات در خردادماه سال 92 فعلا یک ماهی تا پایان دوره 4 ساله اش فرصت دارد. حالا باید دید وزارت ورزش این بار برای انتخابات این فدراسیون چه برنامه ای دارد و تکلیف شجاعی در تیراندازی با کمان به چه صورت خواهد بود.

 

*قدرت به وزیر منتقل می‌شود؟

نکته ای که نباید در این بین فراموش کرد اینکه تمامی فدراسیون های ایران دولتی اداره می شوند و تمامی بودجه خود را نیز از وزارت ورزش می گیرند. اگرچه فدراسیون های بین المللی دخالت دولت در امور فدراسیون ها را نفی کرده اند، اما آنها همچنان اعتقاد دارند فدراسیون های ملی در نوشتن اساسنامه شان باید قوانین داخلی را نیز مد نظر قرار دهند، حالا باید دید با این تفاسیر تکلیف فدراسیون تیراندازی با کمان چه خواهد شد. آیا اساسنامه این فدراسیون همچون گذشته رئیس را همه کاره می داند یا وزارت هم نقشی در انتخابات خواهد داشت؟

انتهای پیام/ر

 

http://fna.ir/MLD0WK اخبار مرتبط جعل امضا کردند تا شجاعی رئیس شود/ زندان در انتظار جاعلان، ابطال نتیجه انتخابات96/01/26 - 00:42



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولتیماتوم وزارت ورزش به شجاعی برای اصلاح اساسنامه/ اقتدار به وزارت بازمی‌گردد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..