تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ اکران جدیدترین فیلم ایندیانا جونز

کد خبر: ۵۲۱۶۶۰

۲۶۳  بازدید

علاقه‌مندان به مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) می‌توانند امیدوار باشند که قسمت پنجم این سری را در سال ۲۰۲۰ مشاهده کنند.

وب سایت مجله دیجی کالا: علاقه‌مندان به مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) می‌توانند امیدوار باشند که قسمت پنجم این سری را در سال ۲۰۲۰ مشاهده کنند. البته قبلا اعلام شده بود که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، اما شرکت دیزنی تاریخ اکران قسمت پنجم را به ۲۰۲۰ به تاخیر انداخت تا بتواند در سال ۲۰۱۹ قسمت نهم جنگ ستارگان را پخش کند. براساس اطلاعات منتشر شده این فیلم در اردیبهشت ماه سال ۹۹ اکران می‌شود.

تاریخ اکران جدیدترین فیلم ایندیانا جونز

قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های اندیانا جونز در سال ۲۰۰۸ اکران شده بود و اگر فیلم پنجم در سال ۲۰۲۰ اکران شود، ۱۲ سال فاصله بین این دو قسمت به وجود می‌آید. البته فیلم چهار نتوانست به موفقیت قسمت‌های قبلی برسد.

در قسمت پنجم همچنان هریسون فورد به عنوان شخصیت ایندیانا جونز به ایفای نقش می‌پردازد و استیون اسپیلبرگ هم کارگردان آن خواهد بود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که داستان این فیلم را دیوید کوئپ نوشته که قبلا داستان فیلم‌های Jurassic Park، Spider-Man و Mission Impossible را نوشته بود.

امیدواریم که در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از این فیلم و روند ساخت آن بشنویم. هر چه باشد مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ اکران جدیدترین فیلم ایندیانا جونز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..