تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم آشنایی با مدیریت ریسک سبب بروز حوادثی تلخ میشود

بعد از حادثه ی دلخراش پلاسکو بسیاری از مسئولان و کارشناسان معتقد بودند بعضی از ساختمان های بلند و قدیمی در تهران ظرفیت تبدیل شدن به تراژدی پلاسکو را دارا هستند.

به گزارش شمانیوز:  بعداز حادثه دلخراش پلاسكو بسياري از مسئولان و كارشناسان معتقد بودند كه برخي از ساختمانهاي بلندمرتبه و قديمي در شهر تهران ظرفيت تبديل شدن به تراژدي پلاسكو را دارا هستند.

در اين بين شايد آشنا نبودن با مديريت ريسك و اينكه ميتوان قبل از وقوع حادثه آن را كنترل كرد هم يكي از دلايل اصلي وقوع حوادثي نظير پلاسكو است.

شركت بيمه تجارت نو با هدف گسترش مديريت ريسك در جامعه اقدام به برگزاري همايشي در ارديبهشت ماه سال جاري در اين خصوص كرده است.

براي كسب اطلاعات بيشتروچگونگي برگزاري اين همايش به سراغ دكتر عباس زادگان مديرعامل بيمه تجارت نو رفتيم و گپ و گفتي مختصر در اين زمينه داشتيم.

مديرعامل شركت بيمه تجارت نو در خصوص هدف از برگزاري اين همايش گفت:زمانيكه حادثه اي رخ مي دهد اظهار تاسف و كمك به حادثه زدگان كافي نيست و يكي از مشكلات ما عدم پيش بيني و پيشگيري اينگونه حوادث است.
عباس زادگان افزود؛مديراني كه ساختمانهاي بلند مرتبه را اداره ميكنند بايد آموزش كافي در خصوص مديريت ريسك هم ديده باشند و در اين خصوص اين مديران با موضوع كنترل ريسك نا آشنا هستند.
وي گفت:با نگاهي گذرا به قبل از بروز حادثه پلاسكومتوجه مي شديد كه اين ساختمان مستعد بروز يك حادثه بزرگ خواهد بود.
عباس زادگان اظهارداشت؛ما در اين سمينار در اولين گام بدنبال آموزش به اين افراد هستيم تا بتوانند ريسك ساختمانهاي بلندمرتبه را چگونه حفظ و در صورت بروز حادثه چگونه واكنش نشان دهند.
وي در ادامه گفت:ما بايد انواع ريسكهاي موجود در ساختمان را شناسايي و ازقبل براي كنترل آن اقدام كنيم.
عباس زادگان گفت:شركت بيمه تجارت نو با همكاري بانك تجارت متولي برگزاري اين همايش است و اين سمينار با حضور اساتيد دانشگاه ،كارشناسان بيمه و مديران ساختمانهاي بلند مرتبه برگزار ميشود.
مديرعامل بيمه تجارت نو در ادامه افزود؛حضور در اين سمينار هيچگونه هزينه اي براي شركت كنندگان در بر ندارد .
وي در خصوص برپايي همه ساله اين سمينار اظهار اميدواري كرد و گفت:اميدواريم بتوانيم اين سمينار را هر ساله با استقبال بيشتري برگزار كنيم.
عباس زادگان گفت:بنا داريم تا از حضور كارشناسان خبره شركت بيمه تجارت در خصوص بازديد از ساختمانهاي بلند مرتبه بهره مند شويم.
گفتني است اين همايش با شعار آمده ايم تا تكيه گاه شما باشيم و با همت شركت بيمه تجارت نو ومساعدت بانك تجارت در روز ١٣ارديبهشت ماه ساعت ٩صبح در محل سالن همايش ساختمان اعتباري بانك تجارت واقع در خيابان طالقاني روبروي هتل انقلاب كوچه بازرگان برگزار خواهد شد.
همچنين از علاقمندان درخواست مي شود جهت ثبت نام به سايت اين شركت به آدرس
www.tejaratinsurance.com
مراجعه نمايند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم آشنایی با مدیریت ریسک سبب بروز حوادثی تلخ میشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..