تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وبگرد: با زبان و گویش مردم در مناطق مختلف جهان آشنا شوید

وب‌سایت Localingual به کاربران اجازه می‌دهد با زبان‌ها و گویش‌های مختلف در اقصی نقاط جهان آشنا شوند.

وب‌سایت‌های زیادی در فضای مجازی هستند که می‌توانند اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهند یا سرگرمتان کنند. البته این بار می‌خواهیم وب‌سایتی به شما معرفی کنیم که هر دو ویژگی را دارد.

این وب‌سایت که Localingual نام دارد، توسط یک جهانگرد ساخته شده است. وقتی وارد وب‌سایت شوید، یک نقشه تمام‌رنگی در مقابل شما قرار می‌گیرد که تمام کشورهای دنیا را در آن می‌توانید مشاهده کنید.

با انتخاب هر کشور، امکان آشنایی با گویش‌های مختلف آن وجود دارد.

وبگرد

ایده طراحی این وب‌سایت توسط جهانگردی به نام دیوید دینگ توسعه داده شده است. دینگ در گذشته به‌عنوان یک مهندس در کمپانی مایکروسافت کار می‌کرد و پس از اینکه کارش در مایکروسافت تمام شد، شروع به جهانگردی کرد. او می‌گوید علاقه‌اش به زبان‌ها و گویش‌های مختلف باعث شده است به فکر طراحی وب‌سایتی بیفتد که کاربران دنیا را با گویش‌های مختلف آشنا می‌‌کند:

آرزوی من در طراحی این وب‌سایت، تبدیل شدن آن به یک ویکی‌پدیا برای زبان‌ها و گویش‌های مختلف بوده است که در اقصی نقاط دنیا استفاده می‌شوند.

البته باید گفت وب‌سایت Localingual هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و انتظار می‌رود به مرور زمان شاهد مشارکت کاربرها و اضافه شدن گویش‌ها باشیم.

وبگرد

در حال حاضر می‌توانید روی هر کشور در نقشه کلیک کنید و نام آن کشور و پایتختش را با گویش‌های مختلف بشنوید. البته قسمتی نیز وجود دارد که کاربران جملاتی را به گویش‌های مختلف گفته و در وب‌سایت ثبت کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را بشنوید. همچنین سرود ملی هر کشوری در وب‌سایت قرار دارد.

وبگرد

شما می‌توانید مانند کاربران دیگر به وب‌سایت مراجعه کنید و جملاتی را به زبان خود بگویید و در آن ثبت کنید.

برای استفاده از این وب‌سایت به localingual.com مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وبگرد: با زبان و گویش مردم در مناطق مختلف جهان آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..