تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه‌ای از آن

مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه ای از آن
 
به درستي كه بدون واكنشهاي وايرال امیدی به پروژه Casa Brutale نبود. بر طبق همین موضوع چند سرمایه گذار مختلف در یونان با شرکت OPA تماس گرفتند و خواستار این شدند که تنها با معماران معروف همکاری کنند به همین دلیل شرکت OPA تصمیم به انتشار آنلاین، موضوعی گرفت که Ando Vassiliou به رسمیت شناخته است همچنین برای معماران و طرفداران دیگر منفعت داشت و چنین گفت: از آنجا که ما تا کنون در این مسیر موفق شده ایم، قطعا همکاران خود را تشویق میکنیم همین راه را دنبال کنند که رسیدن به رویای بزرگ، طراحی بزرگ، و نشر بزرگ است. ما ميدانيم كه دوران بيكاری سخت است و همچنين ميدانيم تورهای طبيعت گردی افريقا خلاقانه ترين راه برای رفع مشکل بیکاری نيست پس با دنبال كردن ايده هاي وايرال حداقل مهارت های خودتان را شفاف نموده و دوباره سازی کنید و نمونه كارهای خود را با پروژه های جالب غنی کنید. پروژه Casa Brutale منجر به موفقیت بسیاری و فرصت های جدیدی برای شرکت OPA شد، آنها برای شرکت در مسابقات دو دعوت نامه دریافت کردند همچنین موفق به دریافت جايزه براي طراحي غرفه در كنگره جهاني موبايل اروپا سال 2016 در Barcelona شدند، در حال حاضر نیز بر روی پروژه هایی در لبنان, توکیو و آفریقای جنوبی کار می کنند. همچنین تصاویر مراحل آخر پروژه کلیسایی که نمایی به شکل یک صلیب دارد را منتشر کردند. زمان نشان خواهد داد كه ساخت و سازهايی شبيه به پروژه Casa Brutale و سازه هایی بر روی لبه صخره بهترین راه حل برای زمانی است که فضایی وجود ندارد و زمین از ساخت و ساز اشباع شده است. مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه ای از آن  مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه ای از آن 


مشتريان و افراد عادي توانايي و قدرت بيشتري در معماري نسبت به قبل بدست آورده اند. معماری وایرال  در مورد معمار نیست، بلکه در درجه اول در مورد مشتریان، که به نظر می رسد که پتانسیل توده معماری را به رسمیت شناخته اند و به عنوان یک ابزار بازاریابی از آن استفاده می کنند. این موضوع مانند کنگره جهانی موبایل 2016، به عنوان تبلیغاتی برای یک رویداد و یا موسسه به کار می رود، و هر کس بخواهد می تواند با برنامه های مانند Snapchat یک وایرال بسازد، و به مردم اجازه داده شده تا از خانه های خود فیلم بسازند برای اینکه دیگران بتوانند مشاهده کنند.

 
معماری وایرال چگونه ایجاد می شود؟

مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه ای از آن دقيقا چيزي كه باعث شد پروژه casa brutale پديده اي وايرال شود چه بود؟


پاسخ سوال در نحوه استفاده مردم از اينترنت نهفته است: به عنوان الگوهاي رفتاري وايرال، رفتن از صفحات وب به pinterest boards  و اينستاگرام است و پروژه پيچيده را تبديل ميكند به تصويري پررنگ هرچند محتواي بسيار ديگري موجود است ولي تصوير اصلي فقط شانس، توجه و ديده شدن توسط بيننده است. با توجه و دقت بيشتر ٥ دليل واضح يافت ميشود كه چرا casa brutale در مواردی كه ديگران شكست خوردند موفق شد.

 مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه ای از آن


١- مفهوم ساده، جسورانه:


در دنيايي كه سرعت مرور اينترنت بسيار بالاست بسياري از اطلاعات رقابتی زمان كمی برای ارايه نكات دقيق و ظريف دارند؛ برای این منظور باید به يك پروژه كاملا متفاوت نگاه كنید که به راحتي قابل درك باشد. اين پديده را مي توان در شركت هاي بزرگ معماري ملاحظه كرد كه در آن هر پروژه همراه با يك آيكون از پيش تعيين شده و با نام مستعار ديده مي شود. مفهوم casa brutale (خانه اي در لبه صخره) كاملا مشخص و روشن است.
 
٢-خارق العاده ، سايتي كه هنوز نامشخص است:


پروژه Casa brutale تنها مي تواند محلي بر روي صخره داشته باشد اما دقيقا كجاي جهان؟ از ده نفر مختلف، محلي كه مي تواند باشد را بپرسيد و شما به احتمال زياد پاسخ های مختلفی را دريافت خواهید کرد. اين مطلب به مردم اجازه مي دهد كه این موضوع را پيش بيني كنند و حتي در فانتزي خود خانه را در محيط مد نظر تصورشان بسازند، در اين مورد براي طرح اصلي سايتي در يونان پیشنهاد شده اما در نهايت ساختمان در لبنان ساخته شد.


٣-تضاد بصري و حسي:


يكي از ويژگيهاي كليدي casa brutale استخري است كه در پشت بام قرار دارد در محلي كه توسط زمين هاي خشك و باير احاطه شده است. اين ترفند مي تواند اغوا كند، از نظر بصري با نشان دادن رنگ آبی دریا در مقابل رنگ قهوه ای باعث می شود حس رفع تشنگي ناگهاني به بيننده القا شود. بعلاوه همه آرزو دارند روزي استخر خصوصي داشته باشند.
 
٤-نترسيدن از قضاوت جنجالي:


آيا این پروژه مي تواند به عنوان بروتاليسم طبقه بندي شود يا خير؟ بدون شك به عنوان سبكي سرد ارايه شده كه جزو استايل محاسبه مي شود. جاي شگفتي نيست كه بسياري از نويسندگان به شباهت آن به لانه خرگوش اشاره كرده اند. در حاليكه اين قطعه به عنوان خانه سرد (بي روح) واكنش هاي منفي بسياري در ميان نظرات در سايت هاي خبري ايجاد كرد ولي به عنوان كسي كه نظرات زياد و مهمي را بخواند مي داند كه مردم به احتمال زياد با كليك كردن بر روي يك مقاله نظر خود را از منفي به مثبت تغيير مي دهند.

٥-اعتماد به احساس خود


 آنچه كه محبوب و همواره در حال تغيير است، وايرال شدن آني است. پروژه هايي كه وايرال به نظر مي رسند توجه به روح عمومي (احساسات عمومي) در راهي منحصر به فرد دارند كه از طريق استفاده از مواد جديد يا شاهكاري مهندسي امكانپذير است. براي وايرال شدن يك پروژه بايد از پاسخ ها و نكات محبوب ياد بگيرید و استفاده كنید. آنچه باقي مي ماند تشخيص قدرت زياد كاربران غير متخصص اينترنت براي ساخت چيزي بدست معمار است، اما به عنوان معمار بايد با روند روز تكامل پيدا كند و معماران بايد از هر ابزاري كه در دسترس است براي ديده شدن استفاده كنند. Casa brutale يك نمونه از پروژه اي مفهومي است كه از طريق موفقيت در محيطي بكر (وايرال شدن در اينترنت) به آن دست يافت.
 
تنها سوال اين است : وايرال بعدي چه خواهد بود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مفهوم معماری وایرال و بررسی نمونه‌ای از آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..