تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل پرسپولیسی‌ها دقیقا چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

 پرسپولیسی ها امروز در حالی رودروی ذوب آهن قرار می گیرد که در جلسات اخیر خود دست به اعتصاب زده اند. بازیکنان به دلیل مسایل مالی ترجیح دادند تمرین نکنند.

بعضی ها از جمله پروین ابراز تعجب کردند که چرا بازیکنان با وجود دریافت 80 درصد از پول های خود اعتصاب کرده اند اما ظاهرا مشکل چیزی دیگری است. قرمزها به خاطر پاداش های قهرمانی اعتصاب کرده اند نه میزان دریافتی قراردادشان. طبق قراردادی که باشگاه بسته، در صورت قهرمانی بازیکنان به اندازه 10 درصد از پول قراردادشان پاداش خواهند گرفت. حالا این مسئله تبدیل به یک معزل شده است. بازیکنی که 1 میلیارد قرارداد دارد، 100 میلیون پاداش می خواهد و باشگاه به دلیل مشکلات مالی نمی تواند این پاداش ها را بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل پرسپولیسی‌ها دقیقا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..