تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ویدئو های آنلاین با مرورگر فایرفاکس + آموزش تصویری

چگونه ویدئو های اینترنتی را با استفاده از مرورگر فایرفاکس دانلود کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از مشکلاتی که کاربران اینترنت با آن مواجه هستند دانلود فیلم های موجود در اینترنت است که گزینه دانلود ندارند.
 
این ویدئو های ممکن است انواع مختلفی مانند ویدئو های فلش ، ویدئو های به صورت استریم و ویدئو های به اصطلاح html5 باشند که دانلود کردن آن ها به روش های معمول ممکن نیست
 
 اما قصد داریم روش هایی را به شما پیشنهاد کنیم که به راحتی بتوانید این ویدئوها را با استفاده از مرورگر فایرفاکس دانلود کنید.

به عبارت دیگر یکی از بهترین مرورگرهای اینترنتی برای دانلود ویدئو های آنلاین مرورگر فایرفاکس است. حتی بهتر از مرورگر پرطرفدار دیگر یعنی کروم!
 
برای دانلود این نوع ویدئو ها  ما از افزونه های مرورگر فایرفاکس استفاده خواهیم کرد.


 گام اول : برای دسترسی به افزونه ها یا extention  های فایرفاکس باید از منوی کشویی این مرورگر که معمولا در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد روی  آیکون سه خط کلیک کنید. سپس به گزینه Ad-One میروید.

در صفحه جدید باز شده در ستون سمت چپ صفحه روی گزینه  extensions کلیک کنید. سپس در سمت راست بالای صفحه در قسمت جستجو  برای مثال کلمه "video" را  جستجو کنید تا فهرستی از افزونه های مرتبط با کلمه جستجو شده نمایش داده شود.

در نتایج جستجو روی دکمه install جلوی افزونه دلخواه خود برای دانلود ویدئو های آنلاین کلیک کنید. تا نصب شود.

 

پس از نصب برخی از افزونه ها ممکن است مانند تصویر زیر از شما درخواست راه اندازی مجدد مرورگر را نماید بر روی گزینه Resetart now کلیک کنید تا افزونه پس از راه اندازی مجدد مرورگر فایرفاکس فعال شود.

 
گزینه های پیشنهادی ما به شما ، افزونه های زیر است. که برای دانلود آنها میتوانید در مرورگر فایرفاکس روی تصاویر آنها در زیر کلیک کنید.
 
 چگونه ویدئو های اینترنتی را با استفاده از مرورگر فایرفاکس دانلود کنیم؟
  چگونه ویدئو های اینترنتی را با استفاده از مرورگر فایرفاکس دانلود کنیم؟  چگونه ویدئو های اینترنتی را با استفاده از مرورگر فایرفاکس دانلود کنیم؟ 

نکته اول: افزونه های پیشنهادی بالاخص گزینه اول و دوم توانایی دانلود بیش از 95 درصد از ویدئو های اینترنتی را دارند.

نکته دوم : افزونه پیشنهادی دوم برای کامل شدن خود احتمالا یک بسته تکمیلی حدو 30 تا 40 مگابایتی را برای یکبار صرفا دانلود میکند.

نکته سوم: گفتنی است برای  ویدئوهای Youtube به دلیل آنکه متعلق به خود گوگل است ، با فایرفاکس قادر به دانلود ویدئو خواهید بود اما با کروم خیر !
 
 در ادامه نحوه دانلود با یکی از این افزونه ها نشان داده شده است:
ابتدا به صفحه ای که دارای فیلم است میرویم در بالای صفحه روی آیکون افزونه کلیک میکنیم ، در منوی باز شده روی فیلم مورد نظر کلیک کرده و دانلود میکنیم.
 
 
ترفند از : محمد حسین حاجی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ویدئو های آنلاین با مرورگر فایرفاکس + آموزش تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..