تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولرهای گیاهی هم به بازار آمدند+تصاویر

کولرهای گیاهی هم به بازار آمدندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک طراح دکوراسیون داخلی منازل اهل ویتنام با پیاده کردن طرحی جالب به نام «خانه ای برای درختان» به منظور خنک کردن وتهویه هوای داخل منازل از گیاهان  استفاده کرده اند که نتیجه آن بسیار موفقیت آمیز بوده است.

طرز کار طرح«خانه ای برای درختان» بدین گونه است که گیاهان در نقاط پر تردد خانه و در برابر هوای گرم قرار می گیرند و مانع ورود آن می شوند، از طرفی دیگر نیز این سیستم هوای بیرون را به داخل خانه مکش می کند و موجب تهویه، تنظیم فشار هوای داخل می شود، ضمنا با نوع گیاهانی که برای این طرح انتخاب می شوند، دیگر جای نگرانی از جهت شرجی شدن هوا نیز وجود ندارد.

کولرهای گیاهی هم به بازار آمدند+تصاویر کولرهای گیاهی هم به بازار آمدند کولرهای گیاهی هم به بازار آمدند کولرهای گیاهی هم به بازار آمدند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولرهای گیاهی هم به بازار آمدند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..