تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۷۹ هزار نفر در فارس بیکار هستند

استاندار فارس گفت: ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در فارس بر اساس فهرست تامین اجتماعی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار "شمانیوز" از شیراز، سید محمد علی افشانی  در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد بیان کرد: در دولت تدبیر و امید یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای پتروشیمی های فارس مصوب شد که این پروژه ها در مجموع بیش از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات این پتروشیمی ها بحث تامین خوراک بود که با توجه به قول وزیر نفت مبنی بر تامین خوراک آنها این مشکل حل شد و در بحث تامین آب مصرفی این پتروشیمی ها نیز با توجه به اینکه مجموع مصرف سالانه آنها به کمتر از ۲۰ میلیون متر مکعب می رسد نگرانی و مشکلی نخواهیم داشت.
او با اشاره به ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در این استان در دولت تدبیر و امید تاکید کرد: این میزان اشتغال بر اساس فهرست تامین اجتماعی محقق شده است.
افشانی افزود: این میزان اشتغال مربوط به بخش تولید است و در حوزه عمرانی میزان اشتغال ایجاد شده بیش از این است.
استاندار فارس گفت: در کنار اقدام های انجام شده برای ایجاد اشتغال، این واقعیت نیز وجود دارد که هنوز ۱۷۹ هزار نفر در فارس بیکار هستند و هرچه شغل ایجاد کنیم باز هم در خانواده ها یک یا چند نفر بیکار وجود دارد.
وی ادامه داد: طرح رونق تولید یکی از مهمترین طرح هایی بود که دولت در سال گذشته برای رونق اقتصاد در نظر گرفت و استان فارس تاکنون موفق به جذب ۵۸۹ میلیارد تومان (۱۱۴ درصد) از این تسهیلات شده است.
وی تصریح کرد: با اختصاص این تسهیلات، مسائل و مشکلات ۴۳۰ واحد تولیدی رفع شده و این واحدها فعالیت خود را از سر گرفته اند.
نماینده عالی دولت در فارس اظهار داشت : علاوه بر این، حدود ۳۷۰ میلیارد تومان از محل منابع بانک ها به طور مستقیم پرداخت شده که در مجموع تعداد واحدهای تولیدی و طرح های برخوردار از تسهیلات به ۷۵۰ مورد و میزان اعتبار پرداختی نیز به ۹۶۰ میلیارد تومان رسیده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۷۹ هزار نفر در فارس بیکار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..