تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری «چشمه خورشید»

پایان فیلمبرداری «چشمه خورشید»علیرضا حسینی مستندساز در خصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری مستند «چشمه خورشید» که به بیوگرافی و پرتره دکتر محمدجعفر یاحقی استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه پژوه می‌پردازد به پایان رسید.

وی افزود: با افرادی راجع به انجام تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری رایزنی‌هایی صورت گرفته اما به قطعیت نرسیده است.

حسینی به افرادی که در ساخت این مستند حضور داشتند، اشاره کرد: کارگردان: بیژن شکرریز، سرپرست پژوهش: دکتر شهین اعوانی، پژوهش: محبوبه کلانتری، مدیر فیلمبرداری: جواد حمیدی‌صفا، عکس: حمیدرضا سهرابی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده خودم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری «چشمه خورشید»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..