تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکن آسان اسناد با دانلود CamScanner برای اندروید و ios

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.


CamScanner

تنها با نصب نرم افزار camscanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید. این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.

امکانات این برنامه:

    دسترسی به اسناد اسکن شده و مدیریت آن ها از طریق اینترنت و مراجعه به سایت مخصوص برنامه     اسکن رسیدها ، یادداشت ها، فاکتورها، کارت های کسب و کار و گواهینامه ها     امکان جست و جویی دقیق و سریع در متون اسناد پی دی اف برای صرفه جویی در وقت     امکان اضافه کردن آسان یادداشت ها ، حاشیه نویسی و تغییر نام اسناد اسکن شده     امکان مرتب سازی اسناد بر اساس تاریخ، برچسب، تصویر بند انگشتی و غیره     امکان قرار دادن رمزعبور برروی اسناد پی دی اف محرمانه توسط کاربر     امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اسناد و مدیریت آن ها     امکان ارسال مدارک اسکن شده، ذخیره سازی در فضای ابری، فکس و تبادل بین دستگاه های تلفن همراه و کامپیوتر     رایگان بودن ، محیط کاربری ساده و کلاسیک + نصب سریع و آسان تغییرات نسخه جدید: بهینه سازی پیش نمایش اسناد
بهینه سازی حالت سیاه و سفید برای انواع اسناد

این نرم افزار برای سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس (اپل) ارائه شده است. و امتیاز خوب 4.5 از 5 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کرده است.

شما می‌توانید نسخه اندروید  و ios این نرم افزار را در زیر دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

   دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی  دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی  دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی
 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود CamScanner برای اندروید و ios / قدرتمند ترین اسکنر موبایل برای اسناد
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 37.74 مگابايت

نسخه: 4.6.5

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکن آسان اسناد با دانلود CamScanner برای اندروید و ios»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..