تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگران تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ چقدر حقوق می‌گیرند؟

حقوق کارگران تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ چقدر است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از قوانین کار در کارخانه چینی تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ رعایت نمی‌شود. طبق گزارش "انجمن کار منصفانه"، کارگران این کارخانه در ازای حدود 60 ساعت کار در هفته، فقط 62 دلار دستمزد دریافت می‌کنند. گفته می‌شود در برخی مناطق چین، حتی کمتر از این میزان حقوق دریافتی دارند اما در این گزارش اشاره نشده که کارخانه مذکور در چه منطقه‌ای از چین واقع شده است.

طبق گزارشی که بازرسان "انجمن کار منصفانه" در اکتبر گذشته پس از بازدید از این کارخانه ارائه کردند، 80 کارگر در آن مشغول به کار هستند و برای پیمانکار گروه GIII لباس با برند ایواکا ترامپ تهیه می‌کنند. ایوانکا در این کارخانه سمت مدیریتی ندارد.بازرسان این انجمن طی بازرسی 2 روزه پی بردند که 24 استاندارد بین‌المللی کار که به تصویب سازمان ملل رسیده، در این کارخانه نقض می‌شود.

بر اساس قانون چین، میزان اضافه‌کاری در این کشور 36 ساعت در ماه است در حالی که طبق گزارش‌ها کارکنان GIII در فاصله سپتامبر 2015 تا آگوست 2016 حدود 82 ساعت اضافه‌کاری داشته‌اند. همچنین ممیزی کیفیت این کارخانه از عدم وجود بیمه اجباری و نبود اتحادیه‌ای برای نمایندگی کارکنان خبر داده است که همین موضوع خود نگرانی‌هایی را در زمینه ایمنی و سلامت آنها ایجاد کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگران تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ چقدر حقوق می‌گیرند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..