تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین گفتگوی مستقیم آمریکا با ایران در دوران ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

 در اولین گفتگوی مستقیم میان دیپلمات های آمریکایی و ایرانی که در دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» انجام شد طرف های آمریکایی خواستار آزادی آمریکایی های بازداشت شده در ایران شدند.  

در همین رابطه «مارک تونر» سخنگوی موقت وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئت‌های آمریکا و ایران در حین نشست کمیسیون مشترک برجام در «وین» با یکدیگر دیدار کردند تا طرف آمریکایی از مقامات ایران خواستار آزادی «سیامک نمازی» و «باقر نمازی» دو شهروند ایرانی آمریکایی که در ایران بازداشت هستند شوند.

هفتمین نشست کمیسیون مشترک برجام روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور نمایندگان ایران و اتحادیه اروپا در شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین گفتگوی مستقیم آمریکا با ایران در دوران ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..