تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر

خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایام تعطیلات طبیعتا فرصت مناسبی برای افراد علاقمند به خوشگذرانی است تا بنا به توانایی های مالی و امکانات خود به سفرهای مختلف داخل و یا خارج از کشور اقدام کنند. قطعا برای هر کسی سفر کردن به مناطق مختلف خوشایند است. 

معمولا افراد هنگام بازدید از نقاط دیدنی و شهرهای زیبای جهان علاقمندند تا با استفاده از دوربین های خود تصاویری را از این نقاط زیبا به ثبت برسانند. اما همیشه هم نیاز  به این کار نیست و می توان با راه های خلاقانه و جدید دیگری این مناظر را به تصویر کشید.

هنرمندی خلاق به نام هیدی آنالیس در اقدامی جالب این کار را انجام داده است. وی که اهل کلورادو است و علاقه زیادی به سفر کردن به نقاط مختلف آمریکا را دارد به جای اینکه از دوربین برای ثبت این مناظر دیدنی استفاده کند از ایده جالبی که به ذهنش رسیده استفاده کرده است.

وی با استفاده از رنگ ها و ابزار نقاشی کوچکی که دارد این مناظر مینیاتوری را ترسیم می کند. به علت فانتزی بودن آثار این هنرمند هر کسی شیفته این تصاویر می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار بی نظیر وی آشنا شوید.

خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاقیت یک هنرمند برای ترسیم مناظر مینیاتوری+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..