تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن ازدواج امید ابراهیمی که باجناق خسرو حیدری شد

جشن ازدواج امید ابراهیمی که باجناق خسرو حیدری شد جشن ازدواج امید ابراهیمی که باجناق خسرو حیدری شد 

امید ابراهیمی بازیکن تیم استقلال در سن 30 سالگی ازدواج کرد و باجناق خسرو حیدری هم تیمی اش شد! جشن عروسی انها بسیار ساده برگزار شد. فوتبالیست سرشناس استقلال با خواهر زن خسرو حیدری دیگر فوتبالیست مطرح کشورمون ازدواج کرد . امید ابراهیمی بازیکن 300 ساله استقلال شهر تهران ازدواج کرد و با خسرو حیدری باجناق شد!

جشن ازدواج امید ابراهیمی که باجناق خسرو حیدری شد

امید ابراهیمی شب قبل ازدواج کرد.امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش تیم استقلال شب قبل رسما به جرگه متاهلین پیوست.وی که با خواهر همسر خسرو حیدری ازدواج کرد با همبازی خود باجناق شد تا به نوعی ارتباط نزدیکش با حیدری طی سال‌هاي جدید را تداوم ببخشد.

جشن ازدواج امید ابراهیمی که باجناق خسرو حیدری شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن ازدواج امید ابراهیمی که باجناق خسرو حیدری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..