تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری هتاک به امام رضا(ع) در استان ایلام بازداشت شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رزم از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یکی کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام خبر داد و گفت: این فرد که اهل شهرستان ایوان غرب است در مراسم افتتاح ستاد استانی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین (ع) و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود.
 
وی ادامه داد: پس از وصول گزارش مرجع انتظامی در این زمینه، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و دادستان مرکز استان ایلام گزارش را به شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهر که به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند، ارجاع داد.
 
رئیس کل دادگستری ایلام تصریح کرد: شعبه بازپرسی دستور احضار و جلب این فرد را صادر کرد که وی از حضور در دادسرا استنکاف نمود و زمانی که ماموران با  نیابت قضایی به شهرستان ایوان رفتند متوجه شدند که وی به نزدیکی شهر مهران متواری شده است.
 
رزم بیان کرد: نهایتا این فرد صبح امروز از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد و پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

منبع:مهر

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری هتاک به امام رضا(ع) در استان ایلام بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..