تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش آرژانتین برای کاهش محرومیت مسی

به گزارش افکارنیوز،

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از لیونل مسی خواست برای کاهش محرومیت4 جلسه ای خود، پنجشنبه هفته آینده، شخصا به مقر فیفا در زوریخ سوئیس برود و با مسئولان گفتگو کند. 

مسی به دلیل توهین به کمک داور مسابقه آرژانتین و شیلی 4 جلسه از همراهی تیم ملی کشورش محروم شده است. احساس می شود حضور شخص مسی در فیفا  در تلاش برای کاهش محرومیت موثر است. تاپیا گفت: "ما قصد داریم در این باره با او صحبت کنیم تا تصمیم درستی بگیریم. این مهم است که او در حضور مقامات فیفا در سوئیس باشد تا ببینیم آیا می توانیم محرومیت اواز چهار بازی را کاهش دهیم یا نه."

 او با اشاره به فشاری که روی مسی وجود دارد گفت: "شما باید جای مسی باشید تا این فشار را درک کنید. او در شرایط دشواری است، و به همین دلیل است که ما در ملاقات با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در شیلی درباره این موضوع صحبت کردیم. "




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش آرژانتین برای کاهش محرومیت مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..