تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا از «نفتا» خارج نمی شود

به گزارش افکارنیوز،

واشنگتن به رغم اظهار نظرهای پیشین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج این کشور از معاهده نفتا اعلام کرد که ترامپ از تصمیم قبلی خود صرف نظر کرده و فعلا خواهان مذاکره دوباره در خصوص معاهده نفتاست.

بدنبال این بیانیه کاخ سفید، ارزش دلار کانادا و پزوی مکزیک در برابر دلار آمریکا بالا رفت. ارزش واحدهای پول کانادا و مکزیک پس از انتشار خبر خروج احتمالی آمریکا از این معاهده تجاری افت کرده بود.

این وضعیت در حالی است که قرار است آمریکا، مکزیک و کانادا در خصوص جزییات معاهدۀ تجارت آزاد آمریکای شمالی موسوم به نفتا (NAFTA) به بحث نشسته و آن را بازنگری کنند.

نفتا (NAFTA) یکی از بزرگترین توافقنامه های تجاری جهان است که میان کانادا، مکزیک و آمریکا که در سال ۱۹۹۴ میلادی و در زمان بیل کلینتون، رئیس جمهوری وقت آمریکا به امضا رسید.

با اجرایی شدن معاهدۀ نفتا اغلب تعرفه‌های گمرکی میان سه کشور آمریکا، مکزیک و کانادا لغو و توافق شد تا در 15 سال بعدی کلیه تعرفه‌های گمرکی میان این سه کشور لغو شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا از «نفتا» خارج نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..