تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران بیکاری در عربستان دردسر ساز شد

به گزارش افکارنیوز،

 فعالان شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی طی فراخوانی خواستار برپایی تظاهراتی گسترده علیه بیکاری در این کشور شدند.

این فعالان با راه اندازی فراخوانی تحت عنوان «تجمع بیکاران در سی‌اُم آوریل» از همه گروه‌ها و اقشار عربستان خواستند در اعتراض به گسترش بیکاری در این کشور در برابر مراکز استخدام تظاهرات کنند.

پایگاه شبکه تلویزیونی «المنار» گزارش داد، بعد از اعلام این فراخوان مقامات عربستان سعودی برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات مجبور شدند نیروهای پلیس را در سطح خیابان‌های ریاض، پایتخت این کشور افزایش دهند.

قرار است این تظاهرات در روز یکشنبه آینده (سی‌ام آوریل) برگزار شود.

دولت عربستان سعودی 22 آوریل طی فرمان پادشاهی، خواستار بازگرداندن همه پاداش‌ها و مزایای مالی به کارمندان لشکری و کشوری دولت شد که برخی این اقدام دولت را در پاسخ به فراخوانی برای برگزاری تظاهرات دانستند.

در واکنش به صدور این فرمان پادشاهی، یکی از فعالان در توئیت نوشت: به دلیل تحرکات 21 آوریل بود که کت‌وشلوارها رو به کارمندها پس دادن، هم‌وطن بیکار! تو خونه نشین، 30 آوریل بریز بیرون، خدا رو چه دیدی، شاید خداوند این بلا رو از سر ما دور کند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران بیکاری در عربستان دردسر ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..