تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت 24 ساعته برای اعتراض کاندیداها به مناظره

کد خبر: ۵۲۱۵۰۰

۲۴۷۴  بازدید

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت که نامزد‌ها می‌توانند ظرف ۲۴ساعت اعتراض خود نسبت به مناظره اول را به این کمیسیون ارائه دهند.

خبرگزاری ایلنا: سید احسان قاضی‌زاده هاشمی بعد از اولین مناظره انتخاباتی بین شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: هر نامزدی که نسبت به مناظره امروز اعتراض دارد، باید ظرف ۲۴ساعت آینده، اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهد.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: علاوه بر ۲ مناظره اصلی، نماینده نامزدها نیز ۳مناظره با یکدیگر برگزار خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت 24 ساعته برای اعتراض کاندیداها به مناظره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..