تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشمش را با ماست کم چرب میل کنید

از مصرف ماست کم چرب با کشمش غافل نشوید، این میان وعده می تواند در پیشگیری از ابتلای شما به انواع بیماری های لثه موثر باشد، اگر می خواهید از این عارضه ها درامان بمانید. پیشنهاد میکنیم ماست کم چرب را در برنامه غذایی روزانه تان جای دهید و با این کار باعث افزایش سلامتی لثه خود شوید.

تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف منظم ماست کم‌چرب می‌تواند شانس ابتلا به بیماری‌های لثه را کاهش دهد. کم شدن شانس ابتلا به بیماری‌های لثه، با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی همراه است. محققان ژاپنی با بررسی حدود هزار فرد بزرگسال به این نتیجه رسیده‌اند که آنهایی که فرآورده‌های لبنی، به‌خصوص ماست بیشتری مصرف می‌کنند، لثه‌های سالم‌تری هم دارند. محققان بر این باورند که پروبیوتیک موجود در ماست باعث پیشگیری از رشد باکتری‌های بیماری‌زا در محیط دهان می‌شوند. پروبیوتیک در ماست و کفیر وجود دارد و می‌تواند باعث بهبود شرایط هضم و افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن بشود. از این رو، به تمام افراد توصیه می‌شود که حداقل روزی یک وعده ماست را در برنامه غذایی خود داشته باشند. به‌علاوه، کشمش هم حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌تواند باعث پیشگیری از رشد باکتری‌هایی شود که می‌توانند ابتلا به بیماری‌های التهابی و لثه را به‌همراه داشته باشند. به‌همین دلیل هم شما می‌توانید برای افزایش سلامت لثه‌های خود، ماست روزانه‌تان را همراه با کشمش مصرف کنید.

سلامتیسم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشمش را با ماست کم چرب میل کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..