تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه نظرسنجی: تلگرام، تاثیرگذارترین پلتفرم ارتباطی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

با آغاز مناظره‌های دوره‌ی دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری، به بررسی نتایج آخرین نظرسنجی زومیت می‌پردازیم که در آن از شما کاربران زومیت خواسته بودیم تا نظر خود را در مورد تاثیرگذارترین پلتفرم مورد استفاده در انتخابات با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در پاسخ به سوال نظرسنجی، گزینه‌های مختلفی را برای پاسخ در نظر گرفته بودیم که تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و لاین بود. هرچند تعداد کاربران هر یک از سرویس‌های مورد نظر در کشورمان تفاوت چشمگیری دارد، اما رسالت شماری از سرویس‌ها دقیقا با خبررسانی همسو است، حال آنکه در کشورمان از محبوبیت بالایی برخوردار نیستند.

در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت ۲٫۹۲۷ نفر شرکت کرده بودند که نزدیک به ۷۱.۱ درصد از کاربران تلگرام را به عنوان تاثیرگذارترین پلترم در انتخابات ریاست جمهوری برگزیده‌اند. اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لاین با ۱۹، ۷، ۲ و یک درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هرچند تلگرام به عنوان تاثیرگذارترین رسانه از نظر کاربران زومیت بر انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم انتخاب شده، اما به جرات می‌توان گفت که توییتر از نظر شکل پشتیبانی از هشتگ و قابلیت دسترسی به توییت‌ها یا نقطه نظرات کاندیداها در کنار مخالفان و موافقان هر کاندید، گزینه‌ی بهتری است و اغلب اصحاب رسانه نیز از توییتر برای بیان نظرات خود استفاده می‌کنند، هرچند تعداد بالای کاربران تلگرام باعث شده تا هر یک از خبرگزاری‌ها و کاندیداها برای دسترسی به مخاطبان خود، کانال تلگرامی را نیز ایجاد کنند که البته این ارتباط بصورت یک طرفه است. شاید بتوان مسدود بودن توییتر را یکی از عوامل اصلی عدم استقبال از این سرویس خواند، حال آنکه ساعاتی پیش سرویس‌ لایو اینستاگرام نیز به صف سرویس‌های مسدود شده در کشور پیوست.

نظرسنجی زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه نظرسنجی: تلگرام، تاثیرگذارترین پلتفرم ارتباطی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..