تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گرم هواداران استقلال در مشهد

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال استقلال که باید در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به مصاف پدیده برود، بعد از ظهر امروز (جمعه) تهران را به مقصد شهر مشهد ترک کرد و پس از رسیدن به این شهر تمام اعضای تیم برای زیارت به حرم امام رضا (ع) رفتند.

*کاروان استقلال بلافاصله پس از رسیدن به مشهد مقدس، از فرودگاه راهی حرم مطهر امام رضا ( ع ) شد و سپس به هتل محل اقامت خود رفت.

*بازار عکس سلفی با بازیکنان استقلال در حرم مطهر رضوی هم داغ بود.

*امید ابراهیمی که به تازگی ازدواج کرده و با خسرو حیدری باجناق شده است، همراه به او به حرم امام رضا (ع) رفت و کنار ضریح نیز عکس یادگاری گرفت.

*اتوبوس بازیکنان پس از رسیدن به هتل محل اقامت‌شان به شدت مورد استقبال هوادارانی قرار گرفتند که برای تشویق تیم مقابل هتل حاضر شده بودند.

به گزارش تسنیم، دیدار پدیده - استقلال ساعت 18 فردا در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گرم هواداران استقلال در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..