تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمیناری برای بهبود فروش کتاب

فرهنگ > کتاب - موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با همکاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، سمینار بهبود فروش کتاب و بازاریابی اثربخش را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سمینار روز جمعه 22 اردیبهشت از ساعت 12 تا 14 در محل سالن بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

برنهاردفچ، مدیر ارشد بازاریابی گروه انتشاراتی درومرناور در این سمینار با زبان انگلیسی همراه با ترجمه هم‌زمان فارسی با موضوع بهبود فروش کتاب و بازاریابی و اثربخشی آن سخنرانی می‌کند.

با توجه به محدودیت ظرفیت، پذیرش و انتخاب صرفاً از طریق ثبت‌نام انجام می‌گیرد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمیناری برای بهبود فروش کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..