تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش سارا + بیوگرافی و عکس

محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش سارا + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی و همسرش + عکس خانوادگی,بیوگرافی محمدرضا علیمردانی و همسرش + گفتگو و عکسها,عکس جدید و دیده نشده محمدرضا علیمردانی و همسرش ,محمدرضا علیمردانی و همسرش و دخترش + بیوگرافی علیمردان,محمدرضا علیمردانی - ویکی‌پدیا,همسر محمدرضا علیمردانی + عکس,محمدرضا علیمردانی ، بازیگر نقش بائو و دخترش+عکس,

محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش سارا + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

وی متولد 11 خرداد ماه 1355 می باشد و 40 سال سن دارد.

تحصیلات : کارشناسی تئاتر ( بازیگری ) ، دانشگاه آزاد – تهران مرکز

حرفه اصلی وی دوبلاژ می باشد و برنامه ها و فیلمهای زیادی را دوبله کرده است و با برنامه دیرین دیرین شناخته شده است

وی ادامه داد: سریال «پایتخت» به این دلیل که 3 فصل از آن در سالهای گذشته از تلویزیون پخش شده است، به شدت مخاطبان خود را جذب کرده و تک تک کاراکترهای این سریال برای مردم ملموس و باور کردنی هستند.

محمدرضا علیمردانی گفت: حضورم در سریال «پایتخت» بر اساس دوستی که با  هادی کاظمی و البته محسن تنابنده داشتم شکل گرفت، به این ترتیب که کاظمی مرا به تنابنده یادآوری کرد چراکه من و محسن سالها از دوستان خوب همدیگر بودیم و او به دلیل مشغله‌های کاری که داشت، در آن زمان من در ذهنش نبودم.

بازیگر نقش بائو در سریال « پایتخت 4 » افزود: برای حضور در این سریال نگران این  موضوع نبودم که اغلب کاراکترها در فصل‌های قبلی به مخاطب معرفی شدند و من(بائو) برای بار اول به مخاطب معرفی می‌شود. برای ایفای این نقش نیز از راهنمایی های سیروس مقدم و محسن تنابنده تجربه‌های خوبی را کسب کردم که از این بابت بسیار خوشحالم.

ازدواج و همسرش

وی ازدواج کرده است و متاهل است و یک دختر به نام سارا دارد.

محمدرضا علیمردانی و همسرش

عکس محمدرضا علیمردانی و همسرش و دخترش خانواده اش

عکس محمدرضا علیمردانی و همسرش و دخترش

وی درباره بازیگری و انتخاب نقش‌هایش افزود: در بازیگری همیشه سعی کردم تا خود را شبیه کاراکتر کنم نه اینکه کاراکتر را شبیه خودم انتخاب کنم و در این زمینه هم هیچ گاه برای کشف کردن نقاط مشترکم با نقش کنجکاو نیستم.

این بازیگر گفت: به عقیده من یکی از جذابیت‌های بازیگری همین است که تو به عنوان بازیگر می‌توانی اغلب نقش‌ها را تجربه کنی. طی همین موضوع هم این فرصت را پیدا می‌کنم که در مورد برخی شخصیت‌ها تحقیق و نگارش داشته باشم. لذت بخش‌ترین تجربه یک بازیگر لمس همین حس‌ها و تجربه کردن‌ها است.

این بازیگر افزود: درست است در شاخه‌های بسیاری غیر از بازیگری فعالیت داشتم، اما همه اینها را به این خاطر انجام دادم که علم بازیگری به شما می‌گوید بهتر است همه این شاخه‌ها را تجربه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش سارا + بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..