تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه فیس اپ FaceApp – برنامه تغییر چهره برای اندروید و آیفون

تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1396

برنامه فیس اپ FaceApp همون برنامه تغییر چهره است که عکس شما رو در 4 حالت پیر ، زن ، مرد و کودک تغییر میده. اگر اهل اینستاگردی باشید حتما تو این چند روز اخیر دیدین که اینستاگرام پرررررر شده از این عکسا ???? به همین خاطر میخوام در این پست کوتاه این برنامه رو خدمت تون معرفی کنم و طرز استفاده از برنامه فیس اپ رو بهتون آموزش بدم . توصیه میکنم حتما این برنامه جالب رو روی گوشی تون نصب کنید واقعا جالبه!

معرفی برنامه فیس اپ FaceApp معرفی اپلیکیشن فیس اپ FaceApp

معرفی اپلیکیشن فیس اپ FaceApp

برنامه FaceApp توسط Wireless Lab ساخته شده . با استفاده از این برنامه می تونید چهره تون رو در چند حالت مختلف ببینید : کودک ، پیر ، مرد ، زن ، با لبخند. اگرچه ظاهر این برنامه خیلی ساده است اما واقعا برنامه نویسی چنین اپلیکیشن هایی سواد و خلاقیت زیادی میخواد. این برنامه در این چند روز اخیر تو نت به خصوص اینستاگرام خیلی سر و صدا کرده و حسسسسسابی ترکونده ! در ادامه طرز استفاده از این اپلیکیشن جالب رو خدمت تون توضیح میدم.

روش استفاده از برنامه فیس اپ FaceApp

کار کردن با برنامه فیس اپ خیلی ساده است . پیش از اینکه بخواید با این برنامه کار کنید لازمه بدونید که برای استفاده از این برنامه حتما باید به اینترنت وصل باشید !

■ برنامه FaceApp رو از Play Store یا AppStore دانلود و نصب کنید.

■ برنامه رو باز کنید . در حالت پیش فرض دوربین جلو گوشی تون فعال میشه و میتونید چهره خودتون رو ببینید.

■ دوربین رو درست روی چهره تون تنظیم کنید. دقت کنید که فقط باید خودتون تو کادر باشید اگر دو نفر باشید برنامه گیج میزنه و پیغام خطا میده !

■ هر وقت همه چی رو میزون کردین روی دکمه گرد و سفید رنگ لمس کنید تا ازتون عکس بگیره.

■ خب حالا باید صبر کنید تا برنامه عکس تون رو پردازش کنه.

آموزش برنامه فیس اپ FaceApp - برنامه تغییر چهره برای اندروید و آیفون

آموزش برنامه فیس اپ FaceApp – برنامه تغییر چهره برای اندروید و آیفون

■ همونطور که میبینید در زیر عکس شما چنتا گزینه با شکلک های Emoji ظاهر شده . هر کدوم از این شکلک ها رو انتخاب کنید چهره شما به همون شکل پردازش میشه و تغییر میکنه. اگر میخواید از این عکس های 4 تایی بسازید گزینه دوم که عکس چهار تا ایموجی هست رو انتخاب کنید. بعدش روی تک تک قاب ها لمس کنید و افکت دلخواه تون رو انتخاب کنید تا اون افکت روی عکس تون اعمال بشه .

آموزش برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp - ابراهیم درویش

آموزش برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp – ابراهیم درویش

آموزش برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp - محمدرضا امین زاده

آموزش برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp – محمدرضا امین زاده

تنظیمات اپلیکیشن FaceApp

در قسمت تنظیمات این اپلیکیشن چیز خاص یا پیچیده ای وجود نداره و اگر یکم انگلیسی تون خوب باشه می تونید خیلی راحت باهاش کار کنید اما من در حد تیتر این گزینه ها رو خدمت تون توضیح میدم :

تنظیمات برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp

تنظیمات برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp

■ ذخیره عکس اصلی Save original photo

■ اضافه کردن به عکس با اندازه کامل Add to fill-sized photos

■ اضافه کردن حالت کلاژ (نمایش چنتا عکس کنار هم )  Add to collage photos

دانلود برنامه فیس اپ FaceApp برای اندروی و آیفون (iOS)

در حال حاضر این برنامه در دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده . این برنامه دو تا نسخه داره : یه نسخه رایگان و یه نسخه پولی . در نسخه پولی دیگه اون واترمارک FaceApp رو نمیزنه. آپشن خاصی بهش اضافه نمیشه.

■ سازنده : Wireless Lab ■ قیمت : رایگان ■ دانلود برنامه فیس اپ FaceApp نسخه اندروید از Google Play Store ■ دانلود برنامه فیس اپ FaceApp نسخه iOS برای آیفون و آیپد از Appstore

خب دوستان اگر قبلا با این اپلیکیشن کار کردین و عکس هاتون رو در اینستاگرام منتشر کردین حتماااااااا ما رو با آیدی @elmefarda زیر پست تون mention کنید ( تگ کنید) تا ما هم بتونیم عکس های با مزه تون رو ببینیم. ????

اگه میخواید یه بار برای همیشه زبون انگلیسی رو یاد بگیرید حتماویدیو های جدید آموزش زبان علم فردا رو دانلود کنید !

این مطلب رو برای دوستان تون هم بفرستین

با کلیک روی دکمه +1 به این مطلب امتیاز بدین . راهنمای خرید اینترنتی - ابراهیم درویش

دسته بندی

موضوعات مرتبط

ابراهیم درویش

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

آداب نظر دادن در علم فردا

■ دوستان علم فردا به هیچکسی توهین نمیکنن !
■ اگر سوالی دارید در یک مطلب کاملا مرتبط بپرسید ! برای پیدا کردن مطلب مرتبط حتما از فرم جستجو استفاده کنید .
■ اگر مطلب مرتبطی پیدا نکردین ، می تونید سوال تون رو ایمیل کنید . اگر زمان داشته باشیم حتما پاسخ میدیم .
■ اول سوال ها و دیدگاه های کاربرای دیگه رو بخونید ، اگر پاسخ سوال تون رو پیدا نکردین بپرسید . سوال های تکراری پاسخ داده نمیشن !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه فیس اپ FaceApp – برنامه تغییر چهره برای اندروید و آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..