تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض دولتی ها با اولین برنامه تلوزیونی رئیسی ترکید + تصویر

واکنش عجولانه

اولین برنامه تلوزیونی سید ابراهیم رئیسی و اظهارات محکم وی درباره وضعیت موجود جامعه سبب عصبانیت زودهنگام برخی از دولتی ها شده است.

ارسال زمانبندی شده: 

پنجشنبه, 7 ارديبهشت, 1396 - 09:28

بغض دولتی ها با اولین برنامه تلوزیونی رئیسی ترکید + تصویر

به گزارش عمارنامه،  حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور که پیش از نیز با برخی توییت های شاذش سبب دردسرهای سیاسی برای دولت شده بود در واکنشی عجولانه اوج عصبانیت خود را از اظهارات سید ابراهیم رئیسی در برنامه گفتگوی ویژه خبری نشان داده است.


ابوطالبی در اینباره در توییتر خود نوشت:

۱) امشب مدعیان کاروکرامت، عجب جامعه سیاهی را در کشور به تصویرکشیدند: فقر، بیچارگی، گرسنگی، تحقیر، بحران بیکاری، فلاکت، فساد، نزاع میان قوا، و…

٢) اگرانتخاب شوند هم ظاهرا می خواهند همه کارهای انجام شده توسط این دولت را دوباره انجام دهند!؛ بهتر بودقبل از قضاوت! قدری بیشترتحقیق می کردند؛

٣) مسئول دولتهای نهم و دهم هم همین گونه و با همین سیاه نمایی سخن می گفت؛ حالاوزرای آن دولت، گرد کاروکرامت جمع آمده اند. سرنوشت آن چه شد؟ این تذهبون.»

به اعتقاد ناظرین سیاسی بررسی واکنش های رسانه ها حامی دولت نیز به حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری نیز نشان می دهد که اعتدالیون و اصلاح طلبان به شدت نگران افزایش محبوبیت رئیسی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری هستند.

 منبع: جهان

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض دولتی ها با اولین برنامه تلوزیونی رئیسی ترکید + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..