تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم fences 2016

دانلود فیلم درام و بسیار زیبای Fences 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Fences 2016 با کیفیت عالی

( دانلود با لینک مستقیم / کیفیت web-dl 720p )

« دانلود رایگان با لینک مستقیم از پلاس دانلود »

fences xlg دانلود فیلم fences 2016

نام : Fences – حصار ها

ژانر : درام

محصول : 2016 آمریکا

اطلاعات بیشتر : IMDB

امتیاز : 8.0/10

کارگردان : Denzel Washington

بازیگران : Denzel Washington, Viola Davis, Stephen Henderson

خلاصه داستان : یک بازیکن حرفه ای بیس بال (دنزل واشینگتن) و البته سیاه پوست که بازنشته شده است، اکنون به عنوان رفتگر مشغول به کار است تا از پس مخارج خانواده و شرایط سخت زندگی بر آید. پسر او به فوتبال علاقه مند شده و قصد دارد به عنوان بازیکن در تیم کالج شرکت کند، سر ناسازگاری پدر و پسر بر سر این مسئله شدت گرفته است…

.

“حصار ها” برنده درام جایزه پولیتزر ، که توسط آگوست ویلسون در سال 1983 نوشته شده است . بعد از گذشت 33 سال دنزل واشنگتن نخستین کسی است که این نمایشنامه را با موضوع تلخکامی های یک آفریقایی آمریکایی در اواسط قرن بیستم میلادی به تصویر کشیده است.

.

اتفاقات فیلم fences 2016 نیز در دهه ی پنجاه رخ می دهد. داستان یک مرد 53 ساله ی آمریکایی – آفریقایی به نام تروی است که تلاش می کند تا وضعیت زندگی همسر و فرزندش را بهبود دهد . او زمانی یک بازیکن بیسبال آینده دار بود ولی بعد از یک قتل اتفاقی ، رویاهایش بر باد می رود و حالا به شغل جمع آوری زباله مشغول است .
او که خود را یکی از قربانیان نژادپرستی در عرصه ی ورزش می داند ، از ترس همین نژاد پرستی در برابر خواسته ی پسرش درباره ی دریافت بورسیه ی کالج فوتبال مخالفت کرده و به وی می گوید که به جای فوتبال بازی کردن ، به دنبال یک شغل واقعی باشد که همین اختلاف نظرها در ادامه به صحنه ی مشهور تقابل تروی و کوری و سوال بی پرده ی پسر از پدر می انجامد که آیا هیچوقت از او خوشش آمده است؟

.

دانلود فیلم سینمایی Fences 2016

.

دانلود فیلم با کیفیت 720p web-dl

مشاهده نمونه کیفیت





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم fences 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..