تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسهای قسمت آخر سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند + خلاصه داستان

عکسهای قسمت آخر سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند + خلاصه داستان


حکایت سریال راهزنان “راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند“: حیضیر چاکر بیلی از سنین جوانی در کارهای خرید و فروش سلاح داخل شده و اصطلاحا به دنیای زیر زمینی راه پیدا می کند. او به جای برادر بزرگترش که در جوانی در این راه کشته شده در گردهمایی این گروه جایگاه مخصوصی پیدا می کند. دولت قصد دارد اونال بی را که رییس این گروه است و باعث کشته شدن برادر حیضیر شده، از مقام خود در این گروه مافیا کنار بگذارد و حیضیر را به جای او بنشاند تا بتواند با این گروه مافیا همکاری  کند.

خلاصه داستان سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند


روابطی خانوادگی بین این دو گروه دولتی و مافیایی نیز و جود دارد که باعث نزدیکی دورادور این دو گروه و حمایت دولت از این گروه مافیا شده است. اما خصوصیت بزرگ و مهم این گروه مافیا این است که این گروه در تجارت های خود هرگز به گروهک های تروریستی سلاح نمی فروشند و کسی که از این قانون سرپیچی کند خائن محسوب می شود. اونال یکی از اعضای این گروه و رییس فعلی آن در گذشته عضوی از سازمان اطلاعات کشور بوده. در طرف دیگر حیضیر و روابط خانوادگی اش بخش عظیمی از داستان را به خود اختصاص می دهد و داستان به این ترتیب ادامه می یابد.

قسمت آخر سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند

سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند

عکسهای قسمت آخر سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند + خلاصه داستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسهای قسمت آخر سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند + خلاصه داستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..