تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مرد 30 ساله در پاساژ مهستان بدلیل سوختگی روانه بیمارستان شد

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: لحظاتی قبل یک مرد 30 ساله بدلیل سوختگی در پاساژ مهستان روانه بیمارستان شد و دراین حادثه 2 نفربه صورت سرپایی مداوا شدند.

حسن عباسی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لحظاتی قبل یک مرد 30 ساله بدلیل 10 درصد سوختگی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت.

وی بیان کرد: عوامل اورژانس با حضور درپاساژ مهستان یک خانم 57 ساله و یک مرد 27 ساله که دچار دود گرفتگی شده بودند را در محل بصورت سرپایی مداوا کردند.

همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان عملیات تخلیه دود و لکه گیری آتش نشانان در محل پاساژ مهستان خبر داد و گفت: کارشناسان آتش نشان در محل حادثه مشغول بررسی علت این آتش سوزی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مرد 30 ساله در پاساژ مهستان بدلیل سوختگی روانه بیمارستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..