تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود خودروسازان فرانسوی از بازار ایران افزایش یافت

شرکت رنو اعلام کرد: با افزایش تولید برای شرکای صنعتی نظیر ایران و فروش خودروهای نیمه مونتاژ به این کشور، درآمدهای این شرکت در سه ماه نخست 2017 افزایش یافته است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، رنو خودروساز فرانسوی اعلام کرد: از آنجایی که تولید مدل‌های جدید، فروش و قیمت‌گذاری خودروهای این شرکت را بالا برده و در عین حال تولید برای شرکای صنعتی نظیر ایران افزایش یافته، درآمد این شرکت در سه ماه نخست 2017 افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، درآمد سه ماهه این شرکت از 10/49 میلیارد در مدت مشابه سال گذشته به 13/3 میلیارد یورو رسیده است.
این در حالی است که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از 10 تحلیلگر، پیش‌بینی می‌شد که درآمدهای این شرکت به 12/49میلیارد یورو برسد اما درآمد کسب شده از این رقم نیز بالاتر است.
افزایش نزدیک به 16درصدی تحویل خودروها، مهم‌ترین عامل افزایش درآمد رنو بوده است که درآمد این شرکت را 9/2 درصد بالا برده است.
فروش به شرکایی نظیر فروش خودروی میکراس به شرکت نیسان و همچنین فروش خودروهای نیمه مونتاژ به ایران، درآمدهای این شرکت را 3/5 درصد افزایش داده است.
افزایش 1/3 میلیون تومانی قیمت پژو 206
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: قیمت خودروی پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 با رشد 1/3 میلیون تومان روبرو شده است.
سعید موتمنی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه بازار این روزهای خرید و فروش خودرو به دلیل نبود خریدار رونقی نداشته و حتی کاهش قیمت‌هایی هم در انواع خودرو به وجود آمده است، اظهار داشت: نکته قابل توجه آنکه خودروسازان در این شرایط به بهانه اعمال نرخ جدید بیمه‌نامه شخص ثالث قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با بیان اینکه به عنوان نمونه قیمت خودروی پژو 206 صندوق‌دار مدل v8 با رشد یک میلیون و 300 هزار تومان روبه‌رو شده است، افزود: قیمت این خودرو پیش از این 37 میلیون و 400 هزار تومان بود که با اعمال نرخ بیمه به 38 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.
وی اضافه کرد: قیمت پژو 206 تیپ 5 هم با قیمت 38 میلیون تومانی رشد یک میلیون و 200 هزار تومانی را تجربه کرده است.
موتمنی با اشاره به اینکه خودروهای پژو 206 تیپ 2 و پژو 405 هم با افزایش قیمتی 300 تا 400 هزار تومانی روبه‌رو شده‌اند، گفت: به نظر می‌رسد این افزایش قیمت‌ها منطقی نباشد و خودروسازان بیش از نرخ بیمه‌نامه شخص ثالث بر قیمت محصولات خود اضافه کرده‌اند که در این رابطه سازمان حمایت باید ورود پیدا کرده و نظارت لازم را بر عملکرد شرکت‌های خودروساز داشته باشد.
وی تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها بدون توجه به تغییر در کیفیت خودروها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود خودروسازان فرانسوی از بازار ایران افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..