تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای روحانی و تیم اقتصادی ایشان1500 روز است از مسئولیت شانه خالی می‌کنند

مدیرعامل شرکت توسعه پترو صنعت دریا گفت: آقای روحانی و تیم اقتصادی ایشان 1500 روز است که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

عبدالحمید نادریان در گفت‌وگو با «نسیم آنلاین» در خصوص عملکرد اقتصادی دولت اظهار کرد: آقای روحانی و تیم اقتصادی ایشان 1500 روز است که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند و متاسفانه به اشتباه، سرنوشت اقتصاد ایران را به برجام گره زدند.
وی افزود: آنها بازار، صنعت، بورس و مسکن ایران را به رکود کشاندند و همه را از خود ناامید کردند.
آقای روحانی پای کار نایستاد و کارها را به جهانگیری و ویسه‌ واگذار کرد. جهانگیری و ویسه اقتصاد مقاومتی را در حد حرف، شعار، سمینار و همایش در سالن اجلاس سران پایین آوردند.
این فعال صنعت نفت با انتقاد از افزایش هزینه‌های جاری دولت گفت: هزینه‌های جاری در ابتدای دولت یازدهم 88 هزار میلیارد تومان بود و اکنون به 210 هزار میلیارد تومان رسیده است. نقدینگی کشور هم از 500‌هزار میلیارد تومان در سال 92 به 1250 هزار میلیارد تومان در سال 95 رسیده است. وی در ادامه با انتقاد از محرمانه بودن قراردادهای نفتی گفت: چرا باید خارجی‌ها از جزئیات قرارداد با ایران باخبر باشند اما مردم، فعالان صنعت نفت و رسانه‌ها اطلاعی از قراردادهای نفتی نداشته باشند.
نادریان ادامه داد: در مخازن مشترک وضعیت خارجی‌ها بهتر است به طوری که در مخزن مشترک آزادگان طرف عراقی 86 دکل مستقر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی امید دولت به غربی‌ها باشد انتظار شکوفایی اقتصادی در بازارها، صنعت، مسکن و بورس بیهوده است. مشکل بزرگ تئوریسین‌ها و مشاوران اقتصادی دولت جناب روحانی اعتقاد به خارجی و عدم خودباوری درباره توان داخلی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای روحانی و تیم اقتصادی ایشان1500 روز است از مسئولیت شانه خالی می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..