تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطفای حریق در پاساژ مهستان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای حریق در پاساژ مهستان تهران خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: پس از اعلام وقوع حریق در پاساژ مهستان، بلافاصله چندین ایستگاه آتش‌نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان کارگر جنوبی و لبافی‌نژاد اعزام شده و عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه سوم پاساژ مهستان رخ داده بود، گفت: شعله‌های آتش به مغازه‌ای در طبقه دوم و انباری 20 متری نز سرایت کرده و در حال گسترش بود که آتش‌نشانان وارد عمل شده و از توسعه حریق جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه مدتی قبل شعله‌های آتش در این ساختمان بطور کامل مهار و اطفا شد، اظهار کرد: درحال حاضر آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل هستند و پس از آن به ایستگاه بازخواهند گشت.

ملکی ادامه داد: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها دو آتش‌نشان دچار مصدومیت سطحی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطفای حریق در پاساژ مهستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..