تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"شتابزدگی شهردار"؛ قالیباف

قالیباف همانطور که انتظار می رفت عجولانه و با سرعت غیرقابل وصف به خاکی زد و با آغاز حمله به دولت روحانی فرصت طلایی برای رقیب درست کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، در یادداشت کوتاهی درباره مناظره امروز برای "راهبرد" نوشت: قالیباف همانطور که انتظار می رفت عجولانه و با سرعت غیرقابل وصف به خاکی زد و با آغاز حمله به دولت روحانی فرصت طلایی برای رقیب درست کرد تا تاریخ دوباره تکرار شود. به نظرم، اگر ده بار دیگر این رقابت شکل بگیرد، بازهم قالیباف به خاکی می زند! 

دراین‌باره در یاداشت "بازی سوم مرد خاکستری" از عجول بودن وی سخن گفته بودم.

امروز اثبات شد وی سیاست‌ورز آماتوری بیش نیست و دلیل آن هم علاوه برخصلت‌های انفرادی وی عدم تسلط بر تاریخ و به یک معنا، وی بیشتر یک چهره اجرایی است و از مطالعات نظری کم‌بهره و کار تئوریک انگار بی‌بهره است.

در مناظره ضرورت کار حکیمانه حضور جهانگیری در کنار روحانی کاملا به چشم آمد و می‌توان جهانگیری را پدیده این مناظره معرفی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"شتابزدگی شهردار"؛ قالیباف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..